Sivut

torstai 26. huhtikuuta 2012

Moneskohan kerta tämä on?

Kysymys tosiaan kuuluu näin!
Mones kerta tämä on kun aloitan bloggaamisen? Niin ja monta kertaa olen poistanut blogini? 
Niin tosiaan joskus nuoruudessa sitä on tosiaan tullut tehtyä kaikenlaista.... niinku blogin kirjoittamisen suhteen. Aina tää on ollu loistava keino pitää mielenterveyttä yllä :) 
Saas nähä miten tämän käy! 
Kello on 1.20 to-pe välinen yö, siskoni sohvalla. nälkä. 
On se niin mukavaa:D Sain taas uuden innostuksen kun ystäväni Henna, jolla myös on blogi sanoi jotain tämän tapaista tänään : "hei tee säkin blogi niin voidaan lukea toistemme blogeja."
Monilla ystävilläni on blogi ja koen sen erittäin hyväksi stalkkerin apuvälineeksi.. 
Luen about noin sataa blogia säännöllisesti. Stalkkaan, stalkkaa, stalkkaan...Jos stalkkerin määritelmä on sen kaltainen että : on aidosti kiinnostunut ihmisten tekemisistä ja ajatuksista :D lol 
Niin sittenpä ajattelin ihan vaan näin huvikseen taas kirjotella. Onnistuin loistavasti poistamaan entisen googletunnuksen ja nyt aloitan puhtaalta pöydältä!
Tässä blogissa on käytetty sanaa blogi aika monta kertaa. Seuraava kysymys kuuluu että kuinka monta kertaa tässä blogissa olen käyttänyt blogi sanaa? hmphhhh :D

Hei vain kaikille! 

Pekka Aukusti on elämäni rakkauspakkaus. Se on minun oma rakas kääpiöluppakorvakanini. Välillä tekisi kyllä mieli myydä se tai antaa adoptoitavaksi, jos se on kamala kani. Mutta muistankin sitten ne meidän herkät hetket. 
Pekka Aukusti semmoin kummallinen pomppija, joka rakastaa porkkanaa ja siskoni lampaita, ei tykkää Taneli kanista. Hänen elämänsä rakkaus riistettiin julmasti (leijonanharjaskani Siiri) joka vietiin ulkohäkkiin Hilma Hilperin kanssa( Hollantilainen) 
Muut kanit on siskoni kaneja ( meille tuli semmonen kanibuumi vähän aikaa sitten ja kaneja oli pakko saada nyt niitä on mulla 1 ja siskollani 3) 
Oma Pekkani on hulvaton tapaus mitenkään erityisen kiltti se ei ole, ja sen korvat.. pitäisi olla LUPPAKORVA mutta ne sojottaa aina minne sattuu! 

Mä ohjaan kerhoa. semmosta ihme kikattajatyttöjen touhukerhoa juurikin Hennan kanssa. Tänään meillä oli kerho ja tehtiin siellä kauralastukeksejä tai mitä ikinä olikii :D oli hupasaa vaikka alkokin väsyttää paljon kun olin siellä....
 
En mä jaksa itestäni enempää kertoa, joskus toisten sitten :D mä alan nyt stalkkaa mun blogia pitäviä ystäviäni :D 

tsau : iina


2 kommenttia: