Sivut

torstai 21. helmikuuta 2013

tänään on helppo hymyillä!

Huomenna herään aikaisin, ja pakkaan loput kamat viikon kestävälle leirille!
Sitten Lare tulee jossai vaiheessa ja sitten me mennään shoppaa sille jotain ja tuhlaa mun cubuksen lahjakortti. Täytyypi varmaan myös näyttää tolle mun kavelille ne kaks karitsaa jotka tänä aamuna synty!! Toinen nukahti syliini tänään <3

Joo ja sitten jossain vaiheessa mennään viimesen kerran leirille Luomaniemeen! Se puretaan melkein heti leirin jälkeen! Että sinne menee se rakennus!

Ja huomenna sitten jänskäillään niitten pikkusten puolesta ja koko riparin puolesta. Kun lauantaina he saapuvat.

Ollaan viikko leirillä ja leirin jälkeen alkaa tapahtua! Sillä mua pyydettiin seukkarin nuorisotyöhön en nyt tiiä mikskä sitä sanois. se on niiku tavallista työtä, mutta kuitenkin harjottelua. Rukoillaan että kaikki menee niiku pitääkin. Oon siellä ollu työssäoppimassa parisen vuotta sitten joten nyt onkin aika jännät paikat mennä takas. Tuttu paikka, mutta se siitä tekeekin hieman hankalaa. Koska siellähän pyörii omat kaverit. Ja pitäs olla auktoriteettia, kyllä mulla on jonkinlaista taitoa ryhmänohjaamisessa ;) Ihan jännää! Ja oon tosi kiitollinen niille tyypeille siellä, jotka jaksaa auttaa mua kun on niin tajuttoman hankalaa välillä kaikki. Jonain päivänä oon sitten samanlainen :D
 Asiat alkaa mennä paremmin!



1 kommentti:

  1. Jeeee oon ilonen sun puolestas!! onneeaaa<3 kivaa leirii !

    VastaaPoista