Sivut

tiistai 7. elokuuta 2012

20 faktaaa minusta :)

Haasteen säännöt:

1. Kiitä bloggaajaa jolta sait haasteen
2. Keksi itsestäsi/elämästäsi kuvien kera 20 faktaa
3. Haasta 8 bloggaajaa ja kerro heille haasteesta


Kiitos vaan Emmi haastetta :D kuulosti kivalta niin aattelinpa tehä (:

1. Leirit on se mun juttu! Tykkään olla leireillä ja siksi valitsinkin ammattialani juuri nuoriso-ohjauksen. Nuorten kanssa tulee toimeen :D





2. Mulla on maailman parhaat puput! jos toinenkin! Kinuskista ei oo kuvaa koneella! 



3. Tykkään valokuvailla asioita! Nää on mun ensimmäiset kengät! 


4. Olen partiolainen!

5. Pienet ilot arjen keskellä ovat parasta! Karkkihampaat on rakkautta!



6.Olen seikkailunhaluinen! Seikkailut ystävien kanssa parhautta!


7. Huvipuistolaitteita silti pelkään, mutta kun uskallan mennä niin iloni on suurimmillaan!



8. Musiikki kuuluu elämääni. Kävin viime vuonna 4 kertaa Antti tuiskun keikalla!

9. ( otin huonon kuvan tähän) Mutta oon salkkarihullu kera ystävien :D

10. Joulu on mulle tärkeää aikaa!

11. Pikkusiskot on huippuja!


12. Ikävä on Jennii joka ei ees oo niin kaukana kuin voisi kuvitella!

13. Matkustelu on kivaa! varsinkin loistoseurassa! 

14. Mulla on parhaimmat kaverit <3


15. Isosiskoni ja poikansa ovat mulle tärkeitä!


16. Tälläinen säätäminen on hauskinta!


17. Hiljentyminen on minulle tärkeää!


18. Talvi on on ehkä paras vuodenaika!

19. Oon löytäny juttuni, elämäni tarkoituksen tai jotain semmoista! Riparilla evankelioin pikkusille ja pidän kaksinkäsin ja moninhampain kiinni niistä pikkusista joista vain voin. SOLUT <3


20. Jokapäivä yritän pitää katseen tässäpäivässä ja tehdä valintoja parempaa tulevaisuutta varten!


Haastan kaikki tekemään saman jeee!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti