Sivut

torstai 30. elokuuta 2012

Nää sadepäivät vaivas mua..

On ollu outo viikko.. Juhlittiin KemmiEmmin synttäreitä ja Lauran läksiäisiä lauantaina ja teemana oli afrikka! Se oli aivan mahtava teema koska no se anto niin paljon mahdollisuuksia pukeutua. MäksäEmmin kanssa oltiin ennen niitä juhlia shoppailemassa... tai no se oli ja mä vaan itkin vieressä kun ei ollu varaa ostaa mitään. Seppälä oli täynnä juhlien teemaan sopivia vaatteita ja siellä oli aivan ihanat nilkkurit jotka oisin halunnu..  ehkä jonain päivänä! :) Juhlissa oli toisinaan päätön meininki! Oli ihanaa leikkiä seuraleikkejä. oli pantomiimia ja laulamista ja macarenan tanssimista. ja ihania hedelmiä. Suke sai vaan jonkun allergiakohtauksen....Lähettiin MäksäEmmin kanssa siinä ennen kahtatoista kun sitä väsytti ja mun piti mennä Taarastiin valvomaan kalustoa elomissiotapahtuman jäljiltä! Taarastissa oli kaiken kaikkiian aika perseestä. Tunsin itteni tosi ulkopuoliseks siellä. No en tiiä sitten että mikä se ongelma oli. Tuli oltuu viis tuntii hiljaa että oikeen hyvää harjotusta mykkäliljalle. Kävelin sieltä sunnuntaina kotiin. ( Niin muutin siskolle väliaikasesti, joka orjuuttaa mua koko aika. Tee lettuja,tiskaa tee sitä tai tee tota :) )

( TÄSSÄ OLISI KUVA MEIJÄN JUHLIJAPORUKASTA JOS OISIN SEN KONEELLE JAKSANU LAITTAA ) (ehkä ensi elämässä)
Koko viikkona en oo oikeen jaksanu mennä mihinkään tai tehä mitään. Eilen oli nimpparit ja jotkut muisti JEE :D iskäkii laitto puol kuus aamulla viestii ja nimpparirahaa tilille. Ne rahat mahdollistaa nyt lauantaisen retken Helsinki-Vantaan lentoasemalle Starbucksiin ja hyvästelemään rakkaan Jennin ja ottamaan KAVERIKUVAN! koska mulla ei sellaista meistä edes ole! Sitä mä ootan koska oon ollu kauheen kiireinen ja aina rahapulassa jos aikaa ois ollukin niin en oo päässy Kotkaan sitä kattomaan VAIKKA OON LUVANNU :D ehkä vuoden päästä kun se tulee takaisin. Jenni lähtee Irlantii au pairiks ja ois tarkotus jos rahaa ois niin lähtee joku vkl sinne sitä kattomaan! <3

Huomenna Marjo lähtee hanhia ja kivan värisen ankan Tuuloksesta. Mä meen mukaan. Niinku kovin sen kanssa tulee jonnekin lähettyä lintusia hakemaan :D

BB alko! Mä en viime vuonna kattonu sitä paljon yhtään, mutta tänä vuonna oon kattonu nää pari päivää ja todennu että ne on in pimeitä siellä. Siellä on pari ihan fiksun olosta tyyppiä mutta ne teinit on jotain  niin kamalaa! VOIKO NIIN TYHMIÄ IHMISIÄ OLLA OLEMASSA? voi
No enhän mä niitä tunne tai mitään, mutta jos sellasen kuvan itestään antaa niin oma moka!

Tänään oli hauskaa! Lilli ja Roosa tuli siivomaan mun kämppää. Ne on niitä hiihtolomariparin pikkusia. Roosa ihan oma pikkunen :D

Ne siivos tosi ahkerasti jee ja oli onnellinen! Tuli siivoo sen takia että lauantaina kun on taiteet niin saa jonkun nukkumapaikan :)

Tän tekstin otsikko on siksi että tosiaan Tuulin paljon onnea vaan soi mun päässä nyt koko ajan!
en malta odottaa että salkkarit alkaa maanantaina!

Katsotaan mitä elämä tuo tullessaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti