Sivut

torstai 24. tammikuuta 2013

o-/-(/:

Siis en muista milloin oisin viimeks ollu oikeesti näin ilonen ja onnellinen. Hymyilly ihan banaanina. Vaikka oli mielettömän rankka päivä! Mut pakotettiin/kannustettiin/vietiin tänään koululle. Sinne koululle josta siis sain eropaperit joskus joulukuussa.. tai tais ollakii jo marraskuussa! Mä sain ehkä vieritettyy nyt sen suurimman ja raskaimman kiven mun sydämeltä. Se automatka kouluun oli ehkä kamalin. Mutta kun takasin tultiin niin tuntu siltä, että oisin just selvinny jostain kolarista. 

Tän ja eilisen illan aikana mun motivaatio koulun käyntiin on huipussaan ja mitään muuta en nyt haluis kun päästä takasin. Sitä siis sinne kouluun kysymään että onko se mahollista ja miten pitää toimia. Meijän koulun nuva-opo on kyllä ihan mahtava! Nyt tässä täytyy kirjottaa anomus, että miksi tahon takasin. Jos ei reksi halua mua takasin ottaa (Niillä on aika tiukka linja siitä), niin täytyy hakea uudelleen kevään yhteishaussa! Jos en silloinkaan pääse niin en tiiä mitä teen! Toisen asteen tutkinto on jostain saatava, että pääsen opiskelee yhteisöpedagogiks tai sosionomiks! kirkon pätevyys mulle kiitos! 

Ei tässä oikeesti voi muuta ku kiittää vaan niitä ihmisii, jotka on tukenu mua! 

ja otsikko FRONTSIDE OLLIE! koska se on kuulemma päivän juttu tai jotain :D haha 


 ja tänään myös olin lauluharkoissa (sunnuntaina riparikirkkoon laulamaan) Lare oli niiiiin hauska ettei mitään rajaa :DD HAHA!! siit on tullu kuuro ;) ja ja 

jasmiina-trulymadlycrazydeeply   mun siskoni uus blogi 

emmielmeri ja toisen siskoni blogi     LUKEKAA koska ne on kivoja :)) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti