Sivut

tiistai 29. tammikuuta 2013

liikaa

Olen tehnyt kaikenlaista. Ja kaikenlaista on jäänyt tekemättä.
Olen saanut jotain aikaan. Voisin saada enemmänkin.

Taidan olla aikamoinen alisuorituja. Tiiän että pystyn mihin vain, mutten silti tee sitä. Teen liikaa asioita puoliteholla. Luovutan.

Koska olen luovuttaja. Mulla on tavoitteita. Mutten aina edes tahdo niitä täyttää. Tiedän että on oikein haluta takasin kouluun. Kuitenkin jossain mä tiiän todella syvällä mielessäni, ettei se silti tunnukaan oikealta. Ei mulla ole oikein vaihtoehtoakaan. Kirjoitin anomuksen. Joka oli totta ja osa oli täyttä liipalaadaa. Se kohta jossa kerroin, että minulla on opiskelumotivaatiota. Ja olen valmis aloittamaan koulun uudelleen. Ja että tahdon tutkinnon.

Olin ehkä syrjäytynyt nuori. Kun kysytään mikä oli se syy, että lopetin koulun ja miksi musta tuli välinpitämätön, en tahdo vastata. On noloa myöntää, etten vain jaksanut.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti