Sivut

torstai 7. kesäkuuta 2012

ihan vain pari asiaa

Keskustelin erään ystäväni kanssa facebookissa musiikista.

Jotenkin tuntuu että mut on leimattu pinnalliseksi Justin Bieber faniksi. Ehkä oonkin, mutta jos ihmiset näkisi kokonaan toisen puolen mun musiikkimausta, jota yksin kotona fiilistelen raivolla ja tunteella ja rakkaudella ajatellen.
Nightwish = Ensimmäinen bändi johon rakastuin. Se tapahtui lentokoneessa matkalla Lanzarotelle, kun olin 12 vuotias. Lentokoneessa pysty kuuntelemaan radionsoittolistoja. Kahdestoista biisi oli I wish i had an angel. Kuulin sen ja silloin jokin mun sydämessä liikku. Rakastuin. Heti siitä kuukauden päästä jouluna sain lahjaksi Once- levyn. Rakkauteni metallimusiikkiin syntyi, erityisesti Nightwishin soittamaan sinfoniseen metalliin <3
                                               


Death Cap for Cutie = Tämä bändi nousi tajuntaani kuultuani tämän biisin. Kuunnelkaa itse!



Placebo = Eräs kaveri soitatti tämän minulla muutama vuosi sitten. En muistanut biisin nimeä millään ja aina unohdin kysyä. Mutta viime vuonna katsoin oc:ta ja Running up that hill soi neljännen kauden ensimmäisessä jaksossa. Mieleni järkkyi. Se oli jotain niiiiin uskomattoman hienoa ja ihanaa ja mahtavaa. Alusta loppuun loistavuutta. Bändin muutkin biisit oli loistavia, 

                                          


Imogen Heap = Tuli myös oceesta. Kuinkas muutenkaan :D Jotain aivan liian ihanaa. Jotain liian mahtavaa ja liian loistavaa.          
                                             

Antti Tuisku = Pikkusiskoni Jasmiina fanitti tätä idolsista lähtien ja osti levyjä ja mä vihasin tätä sieluni kyllyydestä. Jotenkin se vain kääntyi. Nykyään rakastan Anttia ja Jasmiina ei ihmeemmin välitä. Biiseissä on tunnetta. Eniten kuitenkin tykkään Antin biiseistä livenä. 19 vuotis synttärit oli parhaat ikinä kun Emmin kanssa mentiin Antin keikalle Vantaalle. Ja sitten siitä lähtikin keikoilla käynti, Karisma JA Ristinkirkko Hennan kanssa ja vielä erään uuden tuttavuuden kanssa joulukiertueen päätöskonsertti Helsingissä Savoylla. Emmit oli risteilyllä jolla oli myös Antti ja NE LÄHETTI VIDEON MISSÄ ANTTI SANOO IINALLE JA MINJALLE TERKKUJA <3 <3 ja tuliasina nimmari!

                                                 

Kapasiteettiyksikkö = Rähinällä! Harmittaaaaa niin paljon etten pääse Summer uppiin tänä vuonna! KYn keikka :( ja mä en sitä näe, sillä olen paras enkä lähde sinne vaan menen kuolemaan arralle isoisoks hämähäkkien tapettavaksi. KIIIIITOS! no ei. KYn kanssa on piiitkä historia. joskus 14 weenä tätä kuunneltiin ihan innoissaan. Ja kuuntelen edelleen! 

                                                   


Skillet = Viime vuoden maatanäkyvissä pääesiintyjä! Keikkaa odotettiin kuuta nousevaa.. <3  Parasta! Rakkauteni! En mä ees osaa sanoa mikä siinä on se miks niin paljon tästä tykkään. Joku löi paistinpannulla päähän <3 
¨
                                                         

Justin Bieber = Jokin tässä ihmisessä on vaan niin loistoa. Biisit on hyviä. Justinin arvomaailma on vielä kohillaan, usko Jeesukseen, perhe ja ystävät. Justin on ihana! Ajattelevainen ja ystävällinen. Jos se on se minkä mä siinä nään niin en mä välitä vaikka se olis täysääliö oikeesti. Jalat maanpinnalla. 

                                                             

Eikä tässä todellakaan ole kaikki mun elämääni kohahduttavat bändit ja artistit ihan vain muutamia mainitakseni. En siis ole täysin Justin Bieberin leirissä vaan monen muunkin. Kuten huomaat musiikkimakuni on melko laaja. Erilaisia musiikkigengrejä. Mä kuuntelen sitä mikä mun korvaan kuulostaa hyvälle. Joten hei pliis lopettakaa typerät ennakkokäsitykset. 

Mä meen nyt kuuntelee Amorphiksen silver bridea! <3 ja tässä vielä viime kesän hitti!

                                                              
                                   

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti