Sivut

tiistai 19. kesäkuuta 2012

Heath Ledger! yhä vain mielessäni

Tekisipä mieleni pitää Heath Ledger maraton. Kenen kanssa? vapaaehtosia kuuntelemaan mun lempparinäyttelijästä luentoa? Kai mä joudun sitten tyytymään omaan seuraani. Mä oon kattonu about tuhat kertaa sen leffat enkä oo ees kaikkia vielä nähny!! ja kerran oon katto dark knightin joka oli loistava kaikin puolin mutta Heath Jokerina kruunas koko leffan <3
 voisinkin sisällyttää sen maratoniin, ehkä knight's talen myös, brokeback mountain ja niiin mahtava teinileffa 10 things i hate about you. Ja imaginarium of doctor parnassus, joka ei kaikille ehkä avaudu vaatii nimittäin mielikuvitusta sen leffan kattominen. ja mun mielestä värikkyytensä vuoksi juuri loistava! Voisin ehkä nähdä vaivaa ja hankkia jonkun leffan jota en oo viel nähny :D
surullista miten jonkun elämä voi päättyä yhtäkkiä niinkun Heathin. Hän oli historian toinen näyttelijä joka sai oscarin kuolemansa jälkeen. Heath Ledger oli suuremmoinen näyttelijä, Se miten erilaisia roolisuorituksia hän kykeni tekemään kertoo siitä kuinka lahjakas hän oli.

Tässä pätkä Heath Ledgerin viimeisestä haastattelusta. tai tähän se haastis päättyy.


Mitkä ovat tulevaisuudensuunnitelmiasi?
- En ole oikein hyvä tulevaisuuden suunnittelemisessa. En suunnittele mitään. En tiedä mitä teen huomenna. Minulla ei ole kalenteria eikä päiväkirjaa. Elän täydellisesti nykyhetkessä - en menneessä enkä tulevassa.




10 things i hate about you
                                         

2 kommenttia: