Sivut

maanantai 12. marraskuuta 2012

Keep on lovinG!

Enää muutama hassu päivä! Ja sitten perjantaina starttaa bussi täynnä nastanuoria, nokka kohti Turkua ja vuoden kohokohtaa, MAATA NÄKYVISSÄ 2012 FESTAREITA!

Jos et ole mukana, nyt kannattaa katua syvästi sitä! Koska yksinkertaisesti ne on parhaat festarit ikinä! 
Tein itselleni lupaksen, joka menee suunnilleen näin " tee itsellesi tästä ikimuistoisin festariviikonloppu koskaan" . Tämä lupaus sisältää kaiken sen permannolla hyppimisen, onnellisuuden, hyvän ruuan ja parhaan seuran, ihanan musiikin, säätämisen, uuden kokemisen, läheisyyden ja Jumalan rakkauden ja läsnäolon! 
Nää on niin ensimmäiset festarit jotka maksan ihan itse! Ja sen vuoksi päätin olla ostamatta mitään turhaa! Raamatun voisin sieltä ostaa, koska koirat söi eilen mun adidaslaukun lisäks mun rakkaan rippiraamatun, Se oli jo kertaalleen jesarilla paikattu. Aloin melkein itkemään kun siskoni kertoi tästä eilen puhelimessa abc:lla!
Siellä kun sattui olemaan mun muistiinpanot ja muut tärkeät alleviivaukset, ja iskän kännykän takuukuitti ( kuitit säilyy siellä tosi hyvin) ihan vinkkinä vain!

Tässä olen miettinyt, että kuinka oikein nukun siellä koulun lattialla. Kun kävi ilmi, ettei niitä ihania polvenkorkusia ilmapatjoja saa ottaa sinne. Ja meijän seukkarin puolesta ei saisi ottaa oikeeta patjaakaan (bussiin ei mahdu). Olen kriiseillyt, koska mun selkä ei yksinkertasesti ois ikinä tullu kestämään kovalla lattialla nukkumista. Ja mua ois niin vihattu, kun oisin sen takia valittanut koko aika. Laitoin eilen illalla viestiä jollekin mnf tyypille, joka osas kertoa, että vain ne isot, korkeet ja parhaat :( patjat on kiellettyjä. Ymmärsin, että majoituskouluja on vähemmän tänä vuonna! Täytyy siis olla ostamatta mitään turhaa tällä viikolla että saan sellaisen ohuemman ilmapatjan. 

Hmm. pitäisikö ottaa mun Justin Bieber lakanat sinne? ehheh, mulla tais olla viime vuonnakii.. :)) 

Torstain ja perjantai välisenä yönä mennään katsomaan Jasmiinan ja Emmiinan sekä Emssin kihlatun kanssa katsomaan aamunkoi part 2! Eli jännittävä viikko luvassa. 

Viime viikko oli jännittävä myöskin, mutta siitä voin kertoa toiste! 

Tähän loppuun MNF:ssä esiintyvän bändin, GOOD WEATHER FORECASTin, biisi 

                                 KEEP ON LOVING! 



TÄÄLTÄ TULLAAN ELÄMYKSET!


 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti