Sivut

keskiviikko 14. marraskuuta 2012

We are alive!

Enää kaks päivää Maata näkyvissä- festareille!

Mulla on patjakriisi! 

En oo pakannu!

Ei mulla oo varmaan mitään vaatteitakaan sinne! 

Hyi näin viime yönä unta kun olin jollain k18 leirillä ja mun piti pakata mun matkalaukku täyteen jotain nalleja ja sähkökitaroita. Ja Lare vaan nauro siinä vieressä. Ja kaikki muut söi jotain muffinseja keittiössä. Mä en pystynyt! Oli kiva uni!

Kohta on Isosten ry:n perustamiskokous. Se on siis lauantaina kello 14.00! hk areena, colosseum!
Sen suhteen on tosi odottavainen fiilis. 

   YLIHUOMENNA!!!!!! 
PERJANTAINA!! äääääää

Siis tää on vain jokin sellanen tapahtuma mitä odottaa aina vuodesta toiseen. Sunnuntaina alkaa lähtölaskenta vuoden 2013 festareihin. 
Karmeeta jos ei pääsiskään sinne!! 

Ennustetaan hyvää säätä taas vaihteeks!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti