Sivut

sunnuntai 9. joulukuuta 2012

itsenäisyyspäivä salkkareiden ja puuron parissa emmien kanssa!!


Jee matkani Helsinkiin starttasi kello 9 torstai aamuna. Väsytti ja pilkin junassa ja olin varmaan huvittava näky..
Puol ykstoista olin sitten rautatieasemalla Helsingissä! AH, se kaupunki on liian ihana! Siihen mä rakastun aina uudelleen ja uudelleen. Koska siellä on ihania joulukoristeita :D
Koska ollaan TRUESALKKARIFANCLUB! niin mentiin katsoo salkkarileffa! Joka oli aivan mahtava! Siis nauroin koko leffan ajan, koska se olin niiiiin typerä! VAI OLIKO?
No siinä oli muutama paras juttu... 
Leffan jälkeen lähettiin käydään salkkarien Helenan omistamassa Majatalo Amandassa. Oli upee paikka. Ja seikkailtiin teeveest tutuissa maisemissa! Jos tätä postausta sattuis lukee joku pahaa-aavistamaton Eiralainen VAPISE!! 


Ooteltiin leffan alkua. 


Ja salissa joku skidi alko valittaa ettei saa kuvaa
 ku se häiritsi sitä niin on hiukan sumee kuva..
Se leffa ei ollu ees alkanu!

Tuttu paikka?

Mä ja mun ystäväni Emmi!

JÄÄTÄVÄ HEEBO!

en tajuu ku Kemmil oli joku pakkomielle 
mennä aina siitä vaikeesta lumikasasta...

Siit mä upposin sinne. Ja se  putsas lumet :D

Kemmi model

Memmi the saunatonttu Model.. (toi saunatonttu liittyy yhteen kuvaan)

Emmi ja Kalle

Siinä tehää riisipuuroo ja tonttuillaa vähän ennen linnanjuhlii. 
ja mulla on joka kuvassa suu auki?

Kaunis kattaus ja HYVÄ RUOKA! 

Meil oli tälläin suomalaisteema ja maito ei sopinu siihen niiin...

Valion maitoo 

Ja ah! Tää on paras peli ja mä voitin!! :D 
Tosin tuurilla kun sain aina just sen mitä mulla ei ollukaan


Ja kateltiin ne linnanjuhlat ja kuvii menneisyydestä! ja jotain säädettiin. Seuraavana aamuna heräsin ja olin ihan sekasin. me lähettiin Kemmin kaa Manhattanii syömää :D Ja sitten lähettiin yhdessä kohti Nastolaa ja seukkaria! Läpi tuiskun ja taakkoina liikaa kamaa!

Emmin ruoka!

Ja mun ruoka! ah katkarapuja <3

¨
Ja sitten päästiin Nastolaan seukkarille 
ja hohohooo kun oli huippu kivat kaks päivää!

SUOMI ON KIVA MAA!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti