Sivut

keskiviikko 12. joulukuuta 2012

mä kannan niitä vuosiin viimeisiin

Jouluun on enää 12 yötä!

Todellisen joulunodotusfiiliksen sain vasta eilen! Kun kuuntelin Antti Tuiskun joululauluja! Ne on aivan ihania! <3
Viime vuonna tuli oltua Antin joulukonsertissa 2 kertaa. Lahden Ristinkirkossa Hennan kanssa ja päätöskonsertti Helsingissä Savoylla, sellasen ihmisen kanssa, jota en ees tuntenu.

Olisi ihanaa ostaa joululahjoja! Kumpa olisi rahaa, että saisin perheelle ja kaikille kavereille joululahjat. Mutta joudun tyytymään siihen, etten osta mitään vaan ehkä justjajust perheelle.

Joululahjojen ostaminen on aivan mahtavaa! On niin kivaa ostaa jotain sellasta mistä toinen ilahtuu.
Mä oon aina ollu omasta mielestäni antelias ihminen. Jos mulla on karkkia niin tarjoon ihan mielelläni muille, ellei sitten oo jokin hyvä syy olla tarjoomatta :)
Ko tulee paljon parempi fiilis itellekii ettei oo yksin syöny kokonaista karkkipussia.

Tai silloin kun on rahaa niin ei oo mulle mikään ongelma tarjota toiselle heseateriaa tai maksaa bussia tai ihan mitä vaan. Ite käyttäisin kuitenkin rahani vaan kaikkeen turhaan.

Mulla oli dilassa yks nuva-opiskelija kaveri. Oltiin tosi läheisii siinä jossain vaiheessa ja mulla ei ollu koskaan rahaa milloinkaan yhtään missään. Niin se aina tarjos mulle jos mentiin syömään tai kyyditsi kaikkialle. Ilman että koskaan pyys mitään. No olihan se mua viis vuotta vanhempi tyyppi. Ja ite nyt samanikäsenä tajuu, että kas vain musta on tullukii samanlainen :)

Tänään oli seurakunnan vapaaehtosten kiitosateria. Oli muuten aivan mahtava ohjelma siellä ja oikein hyvää ruokaa. Siellä oli paljon ihmisiä, vanhoja ja nuoria ja sitten niitä keski-ikäsiä :)
Vapaaehtosia täynnä koko seukkari. Mäkin sain kolmelta taholta kutsun sinne :) että aika paljon on tullu tehtyä kai hyviä tekoja seurakunnan hyväks.
On meillä vallan mahtavia työntekijöitä tuolla seurakunnassa! Se nuorisotyön esitys olikin sitten taas hyvä muistutus mulle kuinka mahtavaa toi työ voi olla!

Kumpa musta jonain päivänä tulisi kirkon nuorisotyöntekijä! Mun hartain toiveeni! ja paras unelma! tai jotain sellasta. Sais nyt vaan elämän sellaseen järjestykseen että pystyis oikeesti tekee jotain!

Ja sitten on Joulu jo mennyt (vaikka joka päivä joulu onkii) niin sitten juuri ennen uutta vuotta on sellainen nuorten uv-leiri. Jota tässä innolla odotellaan. Oon kai ehkä taas johtoportaassa mukana. En tiedä vielä. Kuulin että sinne tulee kiva puhuja joka on aikasemmin ollut jotain puhumassa. Ja ihanaa on se, että todellakin on lunta! koska viime vuonna uv- leirillä ei ollu paljoo mitään. Ja se hankaloitti meijän suunnitelmia pahasti!

Jep ja perjantaina on oloilta! ja taas Pekoniklubin toinen tuleminen... (ymmärtäkää miten haluatte, en onneks kirjottanu tätä tiistaina ;) ) (<---- hulvatonta inside läppää, jota vain harvat ymmärtävät)

AINII JA JOS JOKU RAKAS TOVERI TÄTÄ SATTUU LUKEMAA! niin joo mulla EI OLE minkäänlaisia UUDEN VUODEN SUUNNITELMIA ;) VINK VINK! :D

vahinko-otos viime vuodelta. 
ja kuvaa muokkasin vaan sen verran että tungin ton tekstin tohon.
 Btw. pointsit sille joka tietää mikä biisi on kyseessä!! XD 














3 kommenttia:

  1. Mäki tänää kuuntelin Antin joululevyy ja paketoin lahjoja, se oli parasta !! :D Mut Iina arvaa mitä? Mullakaa ei oo suunnitelmii uudeks vuodeks :DD Vinkvink ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. saanko kysyä miten sä onnistuit paketoimaan lahjoja?? :DD mä oon ihan surkee siinä, mutta se on silti kuitnekin ihan kivaa. :D Henna vink vink? tehääks jotain noloo taas uutena vuotena? keksitään paremmat läpät?

      Poista
  2. Nooo oli se välillä vähän hankalaa, huomaa niistä paketeista et ei ollu helppoo :D Mutta paketoimine on niin parasta :DD Juuuuuu ! HIRVITYKSET POOOOIS :DDD

    VastaaPoista