Sivut

perjantai 21. joulukuuta 2012

Tule joulu kultainen!

Mekin kaivettiin vihdoin joulukoristeet esiin tällä viikolla ja saatin talo ees jotenkin koristeltua, puolet koristeista kuitenkin on hävinny johonkin.

Oltiin Marjon ostelemassa joululahjoja Karismassa keskiviikkona. ja ei kyllä saatu ostettua ihan kaikkea. Täytyy mennä joko huomenna tai sunnuntaina uudestaan.

Jouluni tulen viettämään Orimattilassa iskän ja siskojen kanssa. Ihan kuten viime vuodenkin.
ja sitä edellisen.

Viime joulun kuusi! Meillä on jo pari vuotta roikkunu noi karkkikepit. 

Jouluaamu alkaa riisipuurolla. se syödään katsellen telkkaria, joulupukin kuumalinjaa lähinnä. 

Mä näytin tosi oudolle :D ja niin jasukii

Oih omenia. Meillä kävi pukkikii. Onhan se kivaa kun se tulee jakaa lahjat :)

Lahjojen availua. 

ja lopuksi tälläin oikein piristävä kuva enppuunasta

Mun jouluun kuuluu aikasin herääminen
 (saa nähä miten onnistuu kun oon nukkunu niin huonosti viime aikoina)

Television jouluohjelmien tuijottelua.. 
parit piirretyt, joulupukin kuumalinja, joulurauhanjulistus tulee katottua :D 

Riisipuuron syöminen ja lumessa touhuilu (pulkkamäkeen jos pääsis)

Musta olisi ihana mennä jouluyön messuun, mutta Nastolaan en pääse. 
Ja olassa ei kukaan tulis mun mukaan. ehkä mä pääsen. 

Mummolaan syömään oikeesti hyviä ruokia :)

Jouluperinteet on mulle tärkeitä. Joulu onkii mulle tärkee juhla. sen sanoman vuoks. ja sen että,
silloin kokoontuu perheen kanssa ja tehään kaikkea kivaa. Onhan meillä se oma pieni joulunenkeli, joka pitää huolen kaikista ja suojelee. <3



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti