Sivut

torstai 10. toukokuuta 2012

Nyt siitä vapusta :DDD

Ihanaa on se että se Henna toi ne kuvat :D vapusta on jo yli viikko! 

Vietettiin vappua Hennan ja Jasmiinan kanssa Kouvolassa Vappugospelissa! Oli ehkä huikeinta! kun siellä oli niin monia hyviä esiintyjiä! paras oli kyllä LZ7 ja Ruudolf feat Karri Koira! Meillä oli niin hauskaa! Vaikka väsytti ekan puoliskon aikana. Mutta lähettiin käymään kaupassa. Sain megaforcea ja heräsin eloon!


Jasmiina ja mun rakas mäfäni!

Kauppamatkalta löydettiin tämmäin paatti. kamera itselaukasimelle ja KUVA!

Ja tämmöin mukava patsas!

Kun me tultiin takasin sinne jäähallille niin mentiin leikkipuistoon, joka oli siinä lähellä! Siellä otettiin kuvia ja pidettiin hauskaa! :D ja puhallettiin ilmapalloja! Henna oli kiva kun toi kokoelmansa ja saatiin palloja! jotka sitten puhkesi :(


Mun siskoni on vielä niin vauva kun sillä on toi puku ja istuu vauvankeinussa:D

Ja ku ite ollaan Hennan kanssa niin aikuisia....

.....näillä vappuilmeillä....

hei olen kaunis:D oikeesti noi tollaset peililasit on parhaat!

Minä ja mun Jasmiina!

Me! <3 ja leppis

LZ7! saatiin kaikilta nimmarit! <3 meijän rannekkeisiin vielä! ne oli ihania'!

KAUNEUTTA!

Meillä oli niiiin kivaa! Lz7:nin, Ruudolfin ja Karri Koiran nimmarit! 
ITS PARTY TIME!



Toki siellä oli paljon muitakin! kun kerran seukkarin yhteiskyydillä mentiin ja silleen! 
Jasmiinan kanssa mentiin vielä Lillille yöks kun ei oikeen  mietitty ihan loppuun asti noita kyyti juttuja :D Katottiin siellä yksi  ihanimmista kotimaistista leffoista! ROSKISPRINSSI <3 
ja syötiin sipsii! Marjo tuli hakee meijät sieltä sitten vappuaamuna ja mentiin sakun kanssa vapputorille nähtiin joitain tuttuja! siellä oli kyllä tylsää!  hah :D kun ei ostettu mitään. käytiin hesessä syömässä!  Ja mä lähin sitten Sakun kanssa junalla takasin nastolaan. 

SEMMONEN WAPPEN MEILLÄ!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti