Sivut

tiistai 29. toukokuuta 2012

Kesäistä Euforiaa!

Aika euforisissa merkeissä oltu nää pari päivää. Lauantaina tosiaan oli ne euroviisut ja Loreen meni ja voitti. Se olikin paras! Moldova oli myös oikein sympaattinen.... Ja Saksan edustajalla oli niiiiin ihanat silmät. :D
Kauhee tajuuminen, ettei nääkään kavereita kesällä. Seukkarin kesätauko niin ei kellään oo syytä nähdä mua. Eli mä masennun, kun en mä pääse Marjolta koskaan minnekään ja kaikilla on aina jotain muuta, Ja ihmiset menee kesäks mökeilleen ja mä jään yksin. :( Kauhee eroahdistus kavereista!
On kivaa kun on näin lämmin! Vaikka mua ahistaa sellain kuumuus, mutta jos tuulee niin on kivempaa. Tilailin vähän vaatteita... saattaa olla niin että saan jotain neonkeltasta... :D  mekkoja ei oikeen löytyny. tai no löyty yks mutta siinä oli niin pitkä toimitusaika.

3.ripari viime kesältä

Viime kesään palaan aina vaan muistoissa. Kuinka silloin oli alkukesästä 3. riparilla. Ne ihmiset siellä oli niin mahtavia. Koko loppukesä menikin sitten niitten soluissa. Käytiin lintsillä! ja megazonessa. Viime kesä toi mun elämään niin paljon ihmisiä joista en voisi luopua enää mistään hinnasta!
Pajulahtiripari oli taas jotain niin erilaista. Pikkusii sieltä ei oo oikein voinut nähdä kun kaikki asuu niin eripuolilla Suomea ja tosi kaukana. 

Viime kesä Lohjalla Jennin ja niitten mökillä oli jotain taas liian mahtavaa. Ollaan oltukin siellä monena vuotena joka kesä. Ja aina on niin parasta siellä. Ollaan muutaman kerran  käyty Lohjanjärvellä sijaitsevassa lauttaravintolassa jätskillä. Mutta mä nään vaan siellä sateenkaaria <3 

Kööpenhaminassa oltiin melkeen kesällä eli toukokuussa Emmin kanssa. Rahat loppu siellä kesken mutta hyvin me pärjättiin! Köpis oli niin kaunis! Käytiin Tivolissa, eläintarhassa ja sightseen bussi ajelulla, katsastamassa pakolliset nähtävyydet kuten Pieni merenneito ja kattomassa kruununjalokiviä. Meillä kun oli 3 päivän turistiliput niin me kuljettiin junalla ja bussilla edestakasin ja kateltiin maisemia. Löydettiinkin usein itsemme jostain jännästä paikasta. Ja hauskaa oli!
Virtahepoja!

TURISTIT!

Tää oli näköalatorni siellä eläintarhassa! kiivettiin noin tuhat rappusta!

Yltiöpositiivisuutta Tivolissa!

Tajusin juuri että tahdon takasin Kööpenhaminaan!

Se mitä tää kesä tuo tullessaan on tuntematonta. Tarkotuksena olisi mennä isoisoilemaan 6.riparille Arramajalle ja partioleirille kesän ihan lopussa samaiseen paikkaan. Helsinkiin pitäis lähteä. 
Toivon syvästi ettei mua hylätä Marjolle kun muut pitää hauskaa :D Pekka Aukusti kiva ja se kuuntelee murheita, mutta harvemmin se iloitsee kanssani.!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti