Sivut

torstai 20. syyskuuta 2012

kello on puol kolme yöllä..

Täällä mä vaan kuuntelen Imogen Heapii ja mietiskelen syntyjä syviä.
Elämääni ei kuulu oikeestaan mitään jännää. Ei benjihyppyjä ei sitten mitään niin.
Huomenna on tosin partioleiri, josta tulee UPEA!
ja sitten on taas turha viikko.
Ja sitten mahdollisesti iskoleiri.. siitä en tiiä sitten.

ois tarkotus järjestää ib jatkikset 6. riparin isosille täällä meillä.

kolme viikkoo niin oon 20 vuotias, ei mitään aikaansaanut ihminen. jolla ei oo varmaan mitään toivoo tulevasta. ( joo sori vaan rakas spotify mutta ei oo vaan davis guetta fiilis, MISSÄ MUN IMOGEN HEAPIT ON? ) ehkä tästä selvitään. Pekka Aukusti on edelleen ulkomajoituksessa. on sillä siellä ihan kivaa saa syyä tuoretta ruohoa. ja siitä tulee semmoin largekani <3 eikä tuu.

(väliaikatiedotus: Imogen Heap löytyi)

Mun kameran muistikortti on hävinny, ja sitä kun tarvittais huomenna!
On syksy ja on kaunista. Mä todellakin rakastan sadetta! Se on sellain raikas tuulahdus. Todella loogista. sade ei tuule. Mutta ihan sama, muitten ei tarvi ymmärtää tota juttua.

Voi voi! on ihan pari asiaa mitä rakastan tällä hetkellä.. Sade, Pekka Aukusti, metsä, partio, eräjormailu, pmmp heliumpallo, Helinäkissa, Skype.


niin ja mun niin rakas hajonnut iphoneni ei tunnista mun simkorttia, joten eipä muhun saa kukaan yhteyttä viikonloppuna. ellen pääse facebookkiin. höh.


2 kommenttia: