Sivut

torstai 27. syyskuuta 2012

Keksis nyt jonkun kivan otsikon näille turhille postauksille

Kello on taas koht puol kolme yöllä. Taitaa tulla tavaksi. 13 tunnin päästä täytyy olla luomaniemessä JEE! iskoleiri JEE!!
Oon oottanu sitä taas pari päivää kun varmistui että meen sinne. TOSIN PERHEENI JÄSENET LÄHTEVET LAUANTAINA IKEAAN. ,minä en pääse mukaan sillä olen taas Luomaniemessä.

Eli siis huomenna leirille. Näkemään rakkaita pikkusia.  ja Tyttiä :DD lol

Olen miettinyt tässä kuumeisesti että mistä pitäisin iltahartauteni, JOS MULLA EES ON SITÄ. kun en todellakaan tiiä mitä kukakii oikeen sekoilee -.-

Riparidarra
Uskoni
Kuinka isosena olo on vaikuttanut elämääni?
Tylsä tarina
Hyvä tarina with Saaran viulukonsertto.
Faktahan on se että tekisi mieleni kerätä kaikki ripareitten ryhmä kuvat ja pitää menneistä ripareista. Mutta kun minulla ei satu olemaan 2. riparin ryhmäkuvaa teetettynä.
Jumalan rakkaus
Saaran elämä

:DD no joo onhan tossa noita aiheita ehkä mä keksin jonkun todella hyvän aiheen.

Maanantaina MUUTTO!!!

Emmiina siis muuttaa omaan kotiin. Jonne menee kaikki mun kamani lahden kämpästä. Siksi ne sinne ikeaan menee jotta sais kaikkee kivaa.

JA just äsken luin kaikki postaukseni. Ja ihme juttu! TÄÄ BLOGI ON OLLU HUHTIKUUSTA ASTI!!
se on oikeesti hienoa koska yleensä en ole jaksanut bloggailla näin pitkään.!!
Ei ketään ees kiinnosta mun elämä.
Sainpas tänään myös lisäiltyä juttuja toiseen blogiini. jota mä kirjotan mutta se kertoo Kaikulan tilasta. eli tästä Marjon paikasta. Siellä on eläimiä :D Enää puuttuu kanoista vaan joku juttu :D

http://kaikulantila.blogspot.fi/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti