Sivut

sunnuntai 28. lokakuuta 2012

K18

Viikonloppuna tuli oltua ensimmäisellä k18 leirillä koskaan. Seukkarilla kokoontuu semmoin yli 18 vuotiasta koostuva ryhmä ja nyt oli meijän ensimmäinen leiri. Viime keväänä oli tosin metsäretki :)

Leirillä meitä oli kiva porukka ja oli ihana nähä ihmisiä joita ei nää niin usein.

Me keskusteltiin (itse nukuin sen ajan mahdollisimman salaa, lare aina aiheutti mun heräämisen)
Tehtiin itse ruokamme ( Lounaaksi syötiin currykanaa, joka oli muuten tosi hyvää ja kuten asiaan kuuluu, raejuustoa. Ja päivällisesekis tacoja ja tortilloja.  Itse osallistuin ruuan tekoon sen verran, että pilkoin paprikat)
Mentiin nuorteniltaan (Siellä oli hauskaa kun keskuteltiin siitä mitä jokainen voi tehdä, jotta maailma olisi taas hieman parempi paikka elää. Hiljennyttiin ja laulettiin muutamat ylkkärit)
Lare noloili ( Toimistossa Lare teki jotain hauskaa :) )
Leirin teema tais olla rasva...
Muut sauno, minä ja Lare biletettiin ( laitettiin keskusradio täysille ja fröbelit..  OLI SYNKKÄ YÖYÖYÖ)
Käytiin kirkossa ( Mulla alko nenäverenvuoto kello 9.45. joka loppu noin kello 11.30. Oli ainakin ikimuistonen messu.)
Olin rättisotaa meijän nuorisotyntekijän kanssa. ( sain märän rätin suoraan naamaa. onneks ei ollu suu auki. kosto ei onnistunut)
Ryhmäydyttiin ( Oli muuten hieno juttu, me ei kyl ehitty tekee sitä loppuun. Puolet oli aina mykkiä ja puolet sokeita.Siinä käytiin meijän elämää vähän niinku läpi ja piti pitää kiinni koko aika elämänlangasta. Ja erilaisia harjotteita. Kuten sellanen että piti änkee sellaseen pieneen peugeottin. oli se kiva olla sokeena siellä :) ja mahutttiin! )

Kuvia mä en kauheesti ees ottanu. muuta kuin musta ja Laresta jotain tosi noloja.. :)

Koko syysloman oon ollu jossain.
Että oli ehkä huipuin syysloma koskaan!!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti