Sivut

sunnuntai 14. lokakuuta 2012

Party rock anthem

On ollu hauska viikonloppu! Juhlin synttäreitä sitten ihan kunnolla! Laurojen baarineitsyys viety! Emmiina laitto mun hiukset ja meikkas perjantaina silleen että olin kyllä upee! ITSERAKKAUS ON JOSKUS IHAN HYVÄ ASIA! :D yleensä kun näytän joltain kamelinperseeltä niin oli kiva näyttää lumikilta niiku Emmiina sano :D
hauskaahan oli se että perjantaina Laren kanssa en päässy amarilloon, koska olin niin epätunnistettava :) joopajoo! Mentiin sitten suoraan tivoliin! ja oli lähellä etten ois sinnekään päässy! Siellä oli hauskaa. Näin tuttujakin.
Eilen mentiin Anskun ja Lauran kanssa Tivoliin. latasin kanttiskortin puhelimeen! Siellä oli pai loistavaa dj:tä ja soitti kunnon tanssimusaa!
Sitten vaihdettiin glowille ja  kuinka  hauskaa oli kun tanssittiin shufflea Party rock anthemin tahtiin!



Siellä törmättiin Teemuun jonka luoks mentiin jatkoille kattelee jotain kauhuleffaa. Joka oli kauhea. Muistan vain verisen käden ja punaisen naaman... Ei sovi edelleenkään mulle noi kauhuleffat..

Lauantaina olin kyllä seukkarillakii, mutta vois sanoo että oli ehkä tylsintä koskaan! Koska saavuin sen verran myöhässä etten ehtiny johonkin peliin mukaan, niin olisi pitäny istua vain hiljaa koko aika ja kattoa kun muut pelaa. No mentiin sitten saleen muitten myöhässä tulleitten kanssa. Lare pääsi pelaa pelikoneella ja ostaa luontoarvan :) haha! 
Ne pelas sitä peliä 3 tuntia!! ja me muut istuttiin jossain vaan ooteltiin että se loppuu. Koska enpä päässy laulaa! 
ens viikonloppuna on syysleiri, mikäli oikeesti haluun mennä sinne koska oon niin vanha.. ja alkaa syysloma.. ja meillä on 2.riparin isosten kanssa ib-jatkikset maanantaista tiistaihin ja tarkotus ois grillaa lauralla kodassa :D 
Sitten perjantaina tosiaan sinne k18-leirille! joka ei olekaan arramajalla vaan siellä tuikitavallisessa homeisessa luomaniemessä! höh! mutta eikai se haittaa! No viis päivää ensimmäiseen leiriin!
Laren kanssa sokkari vessassa:)
Toivo, Topi, Nakke, Toope, Topias rakkaalla kissa on monta nimeä
Töpseli ja Helinä nukkuu 
Rinssessat on tosi hurjina synttärikemuilla
Ei noista kissoista voi vaan saada tarpeekseen <3
ihkudaa
Ollaan laren kanssa edelleen siellä sokkarin vessassa :D
Ja tässä mun ihana kakku :D 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti