Sivut

torstai 18. lokakuuta 2012

Kaakao ja farmvilleaddiktio

Oon ollut nyt maanantaista asti kauheessa flunssassa. Huomenna pitäisi mennä leirille. kiva mennä sinne kun ei yhtään tiiä ketä sinne on tulossa. Ahistaa kun en halua olla VANHIN!
Se ikäkriisi on todella pahana juuri nyt kun olin miettimässä esittelyä itsestäni erääseen juttuun( josta olen kovin innoissani, mutta kerron myöhemmin) "olen 19 vuotias nastolaistunut ns. konkari-isonen... " ja tajusin että jokin meni vikaan....

Kello on taas kolme yöllä. Mun luovuuteni näköjään rajoittuu tiettyyn kellonaikaan. 02.00-03.00....
Tässä viikolla olen siis potenut sairauksiani ja katsonut kaikki potterit, ja pelannut FARMVILLEÄ!
Olen pahasti taas addiktoitunut siihen! Muutama vuosi sitten pelasin sitä koko ajan pakkomielteisesti. Sen voi todeta sen ajan facebook statuksistani! LÄHETTÄÄ SITÄ JA TOTA!
Mun mansikat on valmiita huomenna kun olen jo leirillä ja täytyykin ottaa kone mukaan. ja Tytti jakaa nettiään mullekin :D

Tällä hetkellä juon kaakaota mun uudesta muumimukistani (mymmelin äiti, sain sen Marjolta synttärilahjaksi) ja kuuntelen Nightwishiä spotifystä, josta kohta varmaan loppuu taas kuunteluaika!

Marjo lähti tänään työpaikan risteilylle kännäämään ja mä jäin kotiin hoitamaan kanoja ja suunnittelemaan juhlia! Halloween lähestyy! Michael Myersiä kannattaa varoa! Hyi.. Katsottiin Halloweenleffa Ellin kanssa vuosi sitten juhannuksena:) Ja siis edelleen voin todeta että kauhuleffat ei todellakaan ole mua varten. Omistan kyllä yhden(final destination 3). yks mun koulukaveri pakotti mua kattoo youtubesta fd pätkiä ja sain monta sydäriä silloin... :)
Kerran ollessamme Lohjalla katsottiin joku kauhunukke chucky elokuva! JA HYIHYIHYIHYIHYI! mä en ikinä unoha sitä hetkee kun se hyökkää sieltä pakkauksesta :) Naura vaan Jenni, jos luet tän :))

Mun pitäs huomenna käydä lahdessa pankissa ja hoitamassa pari muuta juttua. ja leiri alkaa kait kuudelta..
Se leiri kuulostaa pahasti KAUHULEIRILTÄ! itsehän olen halunnut totettaa kauhuleirin... ja jos ne sen on tehny, mä niin kuolen! Ehkä se on vaan joku kiva farmileiri missä kasvatellaan mansikoita! Vitsi tää luovuus on suurta! yks hyvä teema lisää <3

Ja viikon päästä on taas yks leiri! Se k18-leiri!

Sipe väijyy varmasti. Nyt kun vihdoin joitain päätöksiä on tehty Luomaniemen suhteen, niin katotaan niin se keksii jotain kauheaa!! Tavoitteena on että uusi Luomaniemen leirikeskus on käytössä 2014! Keväällä on joskus maaliskuussa varmaan Luomaniemen hautajaiset :(  ja leirit pidetään arralla! Kauheet kun jokaiselle leirikeskuksella on joku kummitus. Luomiksessa Siiri ja Arralla ihmissusi. Arra on rakkautta <3

Vitsi kun nää aiheet oikeesti poukkoilee sinne ja tänne :) Mutta loistokasta syksyä kaikille! JA SYYSLOMAA! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti